Ik ben niet helemaal tevreden met het speelgoed. Wat moet ik nu doen?

Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent. U heeft daarom bij Goodtoys altijd het recht uw bestelling, tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden, te annuleren. U heeft na het doorgeven van de annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product naar ons retour te zenden. Stuurt u de gehele order naar ons terug? Dan krijgt u het volledige aankoopbedrag inclusief de betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour zenden van uw bestelling naar Goodtoys.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u het pakket aan te melden via klantenservice@goodtoys.nl. 

 

Er is een mankement een mijn artikel of er is iets kapot gegaan. Wat moet ik nu doen?

Wij willen u verzoeken om ons zo spoedig mogelijk een foto van het mankement, een korte beschrijving van het probleem en een kopie van de factuur of pakbon te mailen. Dit kan naar klantenservice@goodtoys.nl. Zodra wij de klacht ontvangen hebben gaan wij (eventueel in samenspraak met de fabrikant) op zoek naar een passende oplossing voor u. Het is altijd vervelend als iets kapot gaat, maar geen nood samen lossen wij dit altijd op.
 

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@goodtoys.eu. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.