De meest gestelde vragen op een rij:

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethoden: Ideal, PayPal, Bankcontact/Mistercash, Sofortbanking en door een handmatige bankoverboeking. Ook kun je bij ons achteraf betalen via de betaalmethode Billink.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Alle artikelen op onze website worden vanuit ons magazijn in Enschede verzonden. Hierdoor kunnen wij snel leveren en wordt iedere bestelling met dezelfde zorg en aandacht verzonden. Jouw bestelling wordt altijd binnen 1 werkdag verzonden.

Wat bedragen de verzendkosten?
Bij bestelling vanaf €35,- zijn de verzendkosten binnen Nederland €3,50. Vanaf €65,- wordt jouw bestelling geheel gratis verzonden. Woon je in België? Dan bedragen de verzendkosten €6,50 bij bestellingen vanaf €35,-. Vanaf €95,- wordt de bestelling gratis naar België verzonden. Uiteraard is het ook mogelijk om de bestelling af te halen in ons magazijn in Enschede. Je dient hiervoor wel een afspraak te maken met onze klantenservice.

Goodtoys inpakservice
Wil je het speelgoed gelijk cadeau geven maar heb je geen tijd of zin om zelf aan de slag te gaan met schaar, plakband en papier? Dan is de inpakservice van Goodtoys de oplossing. Selecteer deze optie in het winkelwagentje en geef aan hoeveel cadeaus er door ons ingepakt moeten worden. Wil je slechts 1 cadeau ingepakt hebben of moet er juist 1 cadeau niet ingepakt worden? Geef dan duidelijk aan bij opmerkingen welk cadeau juist wel of niet door ons ingepakt moet worden. Wij rekenen voor deze service €0,75 per in te pakken cadeau. Wil je ook een gratis kaart bij jouw bestelling ontvangen? Voeg dan ook dit artikel kosteloos aan het winkelwagentje toe. De boodschap kan je er zelf thuis op schrijven. Ook is het mogelijk om bij opmerkingen de boodschap achter te laten zodat wij deze gelijk op het kaartje kunnen schrijven. Kortom met deze inpakservice nemen wij alle inpakstress uit handen. Tip: Maak de verrassing nog groter door het cadeau rechtstreeks bij de gelukkige ontvanger te laten bezorgen. Je hoeft hiervoor alleen het bezorgadres van de ontvanger op te geven. De pakketdiensten doen dan de rest.

Hoe vaak wordt mijn zending bij mij thuis aangeboden?
Jouw bestelling wordt 1 keer bij jou thuis aangeboden. Mocht je op dat moment niet aanwezig zijn dan wordt het pakketje afgeleverd bij een Parcelpunt bij jou in de buurt of bij 1 van jouw buren.  kunt het pakketje dan daar ophalen.
 
De verzenddozen van Goodtoys zijn iedere keer anders. Waarom is dat zo?
Bij Goodtoys hebben wij duurzaam ondernemen hoog in het vaandel staan. Wij stellen dan ook alles in het werk om het milieu zo min mogelijk te belasten. Wij verzenden daarom onze bestellingen zoveel mogelijk in tweedehands dozen en met hergebruikt plasticafval dat wij ophalen bij plaatselijke ondernemers. Op die manier proberen wij ons steentje bij te dragen aan een betere wereld.
 
Ik ben niet helemaal tevreden met het speelgoed. Wat moet ik nu doen?
Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Je hebt bij Goodtoys altijd het recht om jouw bestelling, tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden, te retourneren. Na het doorgeven van de retournering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het speelgoed naar ons retour te zenden. Stuur je de gehele order naar ons terug? Dan krijgt je het volledige aankoopbedrag inclusief de betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour zenden van de bestelling naar Goodtoys.nl zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.  Je kunt het speelgoed opsturen naar: Goodtoys, T.a.v.: Klantenservice, Satijnvlinder 18, 7534 ME Enschede. Om gebruik te maken van dit recht dien je het pakket vooraf aan te melden via klantenservice@goodtoys.nl.
 
Er is een mankement een mijn artikel of er is iets kapot gegaan. Wat moet ik nu doen?
Wij willen je verzoeken om ons zo spoedig mogelijk een foto van het mankement, een korte beschrijving van het probleem en een kopie van de factuur of pakbon te mailen. Dit kan naar klantenservice@goodtoys.nl. Zodra wij de klacht ontvangen hebben gaan wij (eventueel in samenspraak met de fabrikant) op zoek naar een passende oplossing. Het is altijd vervelend als iets kapot gaat, maar geen nood samen lossen wij dit altijd op.

Ik heb een klacht. Wat kan ik nu doen?
Heb je een klacht? Meldt dit dan altijd eerst bij onze klantenservice. Stuur een mail naar klantenservice@goodtoys.eu en leg daarin uit wat het probleem is. Wij gaan dan samen met jou kijken naar een passende oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.