Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethoden: Ideal, PayPal, Bankcontact/Mistercash, Sofortbanking en door een handmatige bankoverboeking. Ook kunt u bij ons achteraf betalen via de betaalmethode Billink. 
 

Wat bedragen de verzendkosten?

Bij bestelling vanaf €20,- zijn de verzendkosten binnen Nederland €2,95. Vanaf €50,- wordt uw bestelling zelfs geheel gratis naar u verzonden. Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen in ons magazijn in Enschede. U dient hiervoor wel een afspraak te maken met onze klantenservice. Woont u in België? Dan bedragen de verzendkosten €5,95 voor bestellingen vanaf €20,-. Vanaf €85,- wordt uw bestelling in België gratis naar u verzonden.
 

Hoe vaak wordt mijn zending bij mij thuis aangeboden?

Uw bestelling wordt 1 keer bij u thuis aangeboden. Mocht u op dat moment niet aanwezig zijn dan wordt het pakketje afgeleverd bij een Parcelpunt bij u in de buurt. U kunt het pakketje dan daar ophalen.


Mijn bestelling is verzonden vanaf een andere afzender. Klopt dit wel?

Wij hebben meer dan 2400 artikelen op voorraad. Ons magazijn is helaas te klein om ons gehele assortiment in op te slaan. Wij hebben daarom met een aantal importeurs goede afspraken gemaakt om het speelgoed rechtstreeks naar u te verzenden. Zij verzenden uw bestelling dan in opdracht van ons. Hierdoor kan het ook voorkomen dat uw bestelling in 2 of zelfs 3 delen naar u verzonden wordt. Indien er iets niet klopt met het speelgoed of de levering laat het dan ons weten. Wij lossen dit voor u op.
 

Bij mijn vorige bestelling zat er een kaartje voor aan het cadeau en een klein cadeautje in de doos. Nu heb ik dit niet ontvangen. Hoe zit dat?

Zoals eerder aangegeven worden sommige artikelen vanuit een ander distributiepunt naar u verzonden. Deze artikelen zijn op onze website herkenbaar doordat zij geen voorraadaantallen weergeven. Alleen de verwachte levertermijn wordt weergegeven. Doordat een andere partij uw bestelling heeft afgehandeld is het helaas niet mogelijk om de gebruikelijke cadeaukaart waarop u zelf of wij een leuke boodschap voor de ontvanger kunnen schrijven en de kleine attentie die wij aan uw bestelling toevoegen mee te zenden. Wij vragen hiervoor uw begrip.
 

De verzenddozen van Goodtoys zijn iedere keer anders. Waarom is dat zo?

Bij Goodtoys hebben wij duurzaam ondernemen hoog in het vaandel staan. Wij stellen dan ook alles in het werk om het milieu zo min mogelijk te belasten. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor het Co2 neutraal verzenden van uw bestelling naar een afhaalpunt bij u in de buurt. Ook verzenden wij uw pakket in tweedehands dozen hergebruikt plasticafval dat wij ophalen bij plaatselijke ondernemers. Op die manier proberen ook wij ons steentje bij te dragen aan een betere wereld.  
 

Ik ben niet helemaal tevreden met het speelgoed. Wat moet ik nu doen?

Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent. U heeft daarom bij Goodtoys altijd het recht uw bestelling, tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden, te annuleren. U heeft na het doorgeven van de annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product naar ons retour te zenden. Stuurt u de gehele order naar ons terug? Dan krijgt u het volledige aankoopbedrag inclusief de betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour zenden van uw bestelling naar Goodtoys.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u het pakket aan te melden via klantenservice@goodtoys.nl. 
 

Er is een mankement een mijn artikel of er is iets kapot gegaan. Wat moet ik nu doen?

Wij willen u verzoeken om ons zo spoedig mogelijk een foto van het mankement, een korte beschrijving van het probleem en een kopie van de factuur of pakbon te mailen. Dit kan naar klantenservice@goodtoys.nl. Zodra wij de klacht ontvangen hebben gaan wij (eventueel in samenspraak met de fabrikant) op zoek naar een passende oplossing voor u. Het is altijd vervelend als iets kapot gaat, maar geen nood samen lossen wij dit altijd op.
 

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@goodtoys.eu. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.