Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Klantenservice
Vanaf € 50.- gratis thuisbezorgd
Verzending binnen 2 werkdagen
Wij scoren met onze service een dikke 9

Heb je een Klacht? Laat het ons weten!

Heb je een klacht of ben je niet helemaal tevreden? Meld dit dan altijd eerst bij onze klantenservice. Stuur een mail naar klantenservice@goodtoys.eu en leg daarin uit wat het probleem precies is en stuur eventueel foto's mee waariop wij kunnen zien wat er precies aan de hand is. Na onvangst van jouw klacht gaan wij samen met jou kijken naar een passende oplossing. Mocht dit niet leiden tot een voor jou passende oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Beste klant,

Wij gaan er even tussenuit en omdat wij een familiebedrijf zijn houdt dit helaas ook in dat wij de webshop tijdelijk moeten sluiten. In de periode van 18 juli tot en met 8 augustus worden er geen bestellingen verzonden.

Uiteraard kun je in deze periode wel een bestelling plaatsen. Ons systeem reserveert het bestelde speelgoed namelijk automatisch. Vrijdag 9 augustus zijn wij weer terug en worden alle orders zo snel mogelijk door ons ingepakt en verzendklaar gemaakt. Uiterlijk 12 augustus hebben wij de achterstand ingelopen en zullen de laatste "vakantie-orders" verzonden worden. Kortom kun je en wil je wachten? Top! Plaats dan gerust een bestelling. Wij zorgen dat alles na onze vakantie geregeld wordt.

Bedankt voor het vertrouwen en zonnige dagen gewenst!

Team Goodtoys